Известие

Collapse
No announcement yet.

силни вибрации при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
    Колегата пише от време на време в поста си. При тампон е постоянно
    Не е постоянно. Зависи от много фактори (поне при мен )


    Първоначално публикувано от lyubo74 Покажи съобщение
    Да ти кажа честно,дори и не знам къде се намира.Досега на два пъти съм вдигал капака,за да долея вода за чистачките и и бях хвърлил един бегъл поглед ама май ще трябва да се отнеса по-сериозно...Относно километрите-взех я от мой познат,който държи автокъща,имам и гаранция 1год. и май не е лошо да се обърна именно към него
    Разгледай хубаво. А кой ти каза че тампоните са ти добре? Погледни го и сам - намира се в ляво на двигателя... виж дали се клати нагоре надолу. Ако искаш мога да ти снимам моя да видиш кой точно имам предвид
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
    BMW 316 Compact '95

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
      Абе приятел ... Дай я тук у Бг да ти кажем истината.
      Филтърът е в двигателния отсек посредата, зад двигателя. Не можеш го сбърка. Кола в Италия над 5г. и на 100 000 - интересно. Те там не слизат от колите. И не знам защо в Милано Алфите са рядкост. Но карабинерските 159 са
      Да...след около 5 месеца ще си ходя,понеже тогава ми изтича застраховката и ще я регистрирам в БГ и дано да нямам никакви проблеми.За сведение в момента тук плащам 800 евро на 6 месеца,което дори и за работещ в Италия идва малко множко...
      А относно тоя датчик,дето казваш-той се намира на самия филтър или някъде го отчита по таблото?Въпроса ми може и да ти се струва смешен ,но наистина колата я имам отскоро,а и нямам почти никакво време,за да я опознавам

      ---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

      Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
      Не е постоянно. Зависи от много фактори (поне при мен )




      Разгледай хубаво. А кой ти каза че тампоните са ти добре? Погледни го и сам - намира се в ляво на двигателя... виж дали се клати нагоре надолу. Ако искаш мога да ти снимам моя да видиш кой точно имам предвид
      Ок.Почти ги бях отхвърлил като вероятност,но все пак нищо не ми пречи да проверя
      алфа156sw1.9JTD 115CV 2003г.

      Comment


      • #18
        Като намериш филтъра, отдолу е или датчик или тапа. Отвиваш и гледащ какво ще изтече. Виждал съм кола, докарана от Италия, с филтър пълен до половина с вода и изключен датчик.
        След тази процедура, ако изтече вода си смени филтъра най-добре. Но така или иначе не пали веднага, а дай два, три пъти само на контакт за поне 15сек. докато помпата напълни филтъра с нафта отново

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
          Аааа аз си вибрирам и си имам 1 тампон за смяна ама така пали и гасне като тракторче
          Има 1 тампон горе, който при мен е разбит и знам че от него като я гася и притриса, но ми обявиха 250лв за него и на мен ми стана лошо...
          50 или 80 лева беше всичко със смяната...ама 250 е доста много.. ако те интеренсува ще питам дане би да греша за цената че беше отдавна,но повече от 100 лв със сигурност не е...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
            Като намериш филтъра, отдолу е или датчик или тапа. Отвиваш и гледащ какво ще изтече. Виждал съм кола, докарана от Италия, с филтър пълен до половина с вода и изключен датчик.
            След тази процедура, ако изтече вода си смени филтъра най-добре. Но така или иначе не пали веднага, а дай два, три пъти само на контакт за поне 15сек. докато помпата напълни филтъра с нафта отново
            Да,ще опитам!Да подчертая само,че преди два месеца(при покупката)колата е обслужена напълно-нови ремъци,масла,филтри...,но явно и тук ще е на принципа:"око да види,ръка да пипне"!
            алфа156sw1.9JTD 115CV 2003г.

            Comment


            • #21
              Вземи при следващото зареждане купи от бензиностанцията 1 бутилка (1 литър) синтетично 2-тактово масло и сипи в резервоара - не е 100% гаранция, но със сигурност ще повлияе доста добре на работата на помпата и дюзите
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #22
                При мен го правеше от дюзи това разтрисане. Почти всеки път палеше твърдо с удар, по някой път направо ще се разглоби колата, тресеше и тракаше. Имал съм случай само да изтрака и да не запали, оказа се проблемна само една дюза, останалите 4-ри бяха добри.
                Лесно можеш да хванеш дали имаш някакъв проблем с дюзите. Започваш много плавно да повишаваш оборотите до 2200, от ниските до 2200 двигателя не трябва да се разтриса никъде. Има вероятнос на ниските да тресе повече от нормалното и при подаване на газ да се успокоява и после отново да започне да тресе.
                Само отново да кажа, че трябва плавно да го правиш, ако е рязко няма да усетиш мищо.

                Comment


                • #23
                  Мисля, че колегата най-добре на първо време да вземе да си провери горния тампон на двигателя, който прилича на щанга (захванат до десния ботуш), защото когато е разбит именно при палене и гасене на двигателя най-вече се усеща. Чак след това да се насочва към дюзи. Както е посочил колегата chaveto, при проблемна дюза ("пикае" и връща много обратна нафта), когато е студен мотора трябва да има силно изразено тресене на определени обороти (все едно един от цилиндрите не работи) в интервала до към 2000-2200 об/мин и шуши бяло и мирише на не добре изгоряла нафта.
                  Иначе най-сигурния начин за проверка на дюзите без да се свалят е да се изключват една по една, докато се хване от коя ефекта е най-малък (тоест най-малко разтриса двигателя), ако разбира се от това е проблема с притрисането. Само че за целта трябва да има софтуер да си изтрие грешките след тази процедура, че колата влиза в сервизен режим
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment

                  Working...
                  X